منابع پروتئینی خوب برای افراد با CKD مرحله 3 چه هستند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب میکرو چینی Osmotherapyهمانطور که همه ما می دانیم، برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی آنها باید یک رژیم غذایی مناسب نگه دارید، به خصوص کنترل مصرف پروتئین. اما پروتئین تغذیه لازم است از بدن ما است، تا مردم را به برخی از آنها. از چه منابع پروتئینی خوبی برای کسی که با مرحله CKD 3 هستند؟

برگر، ساخته شده از بوقلمون یا گوشت گاو بدون چربی، هر دو از این منابع پروتئینی شما آهن برای کمک به preventanemia.همبرگر پخته شده 3-هر اونس 21 گرم پروتئین با کیفیت خوب است.

مرغ به عنوان یک غذای اصلی همه کاره گرم و یا سرد و ناهار و یا شام مورد علاقه است. پروتئین 14-28 گرم بسته به اندازه متفاوت است. مهم نیست که چقدر، شما باید گوشت تازه را انتخاب کنید.

پنیر و مشتقات پنیر، در مقایسه با شیر، ماست و پنیر، پنیر پتاسیم و فسفر کمتر است.

سفیده تخم مرغ 100 درصد آلبومین، بهترین پروتئین با کیفیت شما می توانید بخورید. سفیده تخم مرغ نیز در فسفر کم است. دو عدد سفیده تخم مرغ را فراهم 7.2 گرم protein.Fish خالص یک منبع پروتئین بزرگ، به ویژه ماهی های چرب است، می تواند به کاهش کمک

التهاب. بخش 3 اونس ماهی پخته شده در حدود 15-21 گرم پروتئین. میگو انتخابی پروتئین غذاهای دریایی بزرگ است.

رژیم غذایی می تواند انجام پیشرفت بیماری کلیه را تحت تاثیر قرار است، اما اگر شما می خواهید برای حل مشکل کلیه از ریشه آن، شما باید به دنبال کمک از درمان است.

طب میکرو چینی Osmotherapy، یکی از درمان های منحصر به فرد از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، می تواند کمک به افراد مبتلا به مراحل اولیه برای خلاص شدن از بیماری کلیوی. به عنوان یک نوع درمان خارجی، می تواند سموم اضافی و ضایعات پوست تخلیه آن است که میانگین است، می تواند این بیماری را بدون صدمه زدن به کلیه ها را درمان کند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد منابع پروتئینی خوبی برای مرحله CKD 3 بیمار و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: طب میکرو چینی Osmotherapy ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: